Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Nosturi Gold Wingille

3 posters

Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Nosturi Gold Wingille Empty Nosturi Gold Wingille Ti Tammi 01 2019, 20:39

nobody


Vierailija

Kysyisin kokemuksia, että mikä olisi riittävän tukeva nosturi Gold Wingille. Biltema myy mp nosturia 680kg asti painaville pyörille. Hinta aika sopiva, eli 99€. Olisiko riittävä, vai mitä suosittelette?

2Nosturi Gold Wingille Empty Nosturi Gold Wingille Pe Tammi 25 2019, 11:49

Kride


Interrep

Moi,

Olen itse käyttänyt Big Blue-nosturia monen vuoden ajan ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Edut tällä nosturilla ovat että pääset ihan pyörään kiinni ja alle, eli ei ole sitä pöytää tiellä. Voit myös vapaasti vaihtaa renkaat/iskarit koska pyörää nostetaan alta, ei renkaista. Nosturi vie myös kohtuullisen vähän tilaa kun sitä ei käytä. Miinuspuolella on että pitää olla aika tarkkana kun nosturin laittaa pyörän alle että se osuu oikeaan kohtaan, ja jos meinaa kovasti ryskyttää, niin on eduksi laittaa jokin tuki jotta pyörä ei heilu kovasti. Täältä lisätietoja:

https://on-bike.com/product/eazyrizer-big-blue-professional

3Nosturi Gold Wingille Empty Vs: Nosturi Gold Wingille La Helmi 16 2019, 19:29

AnteroS

AnteroS
"Teknikko"

Minulla on 600 kg oikea nostopöytä. Se on paras vaihtoehto. Mutta hyvää ei saa ilmaiseksi. Niitä saa myös muutaman sadan euron hintaan. Neuvoni on, älä osta turhaan. Vaarallisia, pyörä heiluu ja on epävakaa. Minun nostimesta irtoaa perältä pohja jolloin renkaan vaihto on helppoa. Nostaa metrin korkeudelle. Myös siinä on mönkijä tasot sivuilla jotka on helppo kiinnittää. Hintaa näillä on 3000-6000 euroon uutena. Käytetyn saat varmaankin tonnilla.

4Nosturi Gold Wingille Empty Nostopöytä La Helmi 16 2019, 20:41

israutio



Mulla on samoilla ominaisuuksilla nostopöytä kuin Anterolla. Tyytyväinen olen ollut nostopöydän käytettävyyteen, suositellen.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa