Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

1500 -90 wingin takajarrupalojen vaihto.

2 posters

Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

vieras


Vierailija

Mistä löytyis tieto / kuvia miten näköselle takajarru sylinteri josta sen sais kivuttomasti irti jos tarvii palojen vaihdon takia vai voiko palat vaihtaa satula paikallaan. Mutta miten tuon laukku hässäkän saa pois edestä ? kummastelee

21500 -90 wingin takajarrupalojen vaihto. Empty taka jarrut La Loka 01 2016, 16:55

martti.sam

martti.sam

vieras


Vierailija

Jep, kyllä tuosta vähän vihiä sai mutta se alku hässäkän purkaminen ei näy ja ei ilmene voiko palat vaihtaa jarrusatula paikallaan kummastelee

vieras


Vierailija

Unohtu äskesestä että voiko vaihtoehtoisesti ottaa pelkän jarrusatulan irti ja vaihtaa palat ilman että ottaa tuota videossa näkyvää "kolmio palaa" ?

martti.sam

martti.sam

Tässä vielä toinen linkki missä näkee miten voi purkaa sivulaukun,itse olen  ja muistaakseni jarrusatula tarvitsee otta pois että palat saa vaihdettua.

http://www.goldwingfacts.com/1500finaldrive.htm

kane67



Jarrusatula irti, 2 liukutappia pois niin saat palat vaihdettua.
Tässä yksi tee-se-itse jarrusatulan remppaohje josta näkee miten irroitetaan.
http://goldwingdocs.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=30304&p=175012&hilit=Rear+brake+pads#p175012

vieras


Vierailija

Juu helpoin homma se jarrupalojen vaihto, tuota muovien purku hommaa eniten tässä miettiny että ei turhaa purkais ja hajoittais muoveja ja kiinnikkeitä.
"Normi" pyörässä hyvin käsillä ja tässä vaan taitaa isompi homma olla saada jarrut näkösälle Wingisti

vieras


Vierailija

No niin itse itselleni vastaten, eli kyllä pelkästään toisenpuolen laukun saa pois jarrujen edestä kun pähkäilee ja löytää kaikki ruuvit eli ei tarvi koko perää onneksi purkaa. Ja nyt vaihtamaan itse paloja Päivänsäde

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa